reklama banner

piątek, 8 lutego 2013

Dlaczego mam ci uwierzyć?

Dlaczego mam ci uwierzyć?

Właśnie! Dlaczego masz mi uwierzyć, że możesz opanować umiejętność, której nie zdobyłeś przez kilkadziesiąt lat swojego życia?

Jestem Ci winien przeprosiny, drogi Przyjacielu. Każdy dobrze wychowany człowiek przedstawia się przy powitaniu, a ja robię Ci wodę z mózgu, choć jeszcze się nie znamy.

Nazywam się Damian Grzegorzyca. Jestem instruktorem pływania z kilkunastoletnim doświadczeniem. Ukończyłem Akademię Wychowania Fizycznego w Katowicach. Mam za sobą dziesięć lat pracy zawodowej w jako ratownik, a później jako starszy ratownik WOPR i instruktor oraz jako nauczyciel wychowania fizycznego i trener w klasie sportowej o profilu pływackim. Wspólnie z żoną od siedmiu lat prowadzę firmę rekreacyjną, w której nauczamy dzieci i dorosłych pływania.

W przeciągu tych kilkunastu lat mojej kariery zawodowej, nauczałem dzieci w grupach klasowych, w ramach zajęć na basenie realizowanych przez szkoły, w mniejszych grupach w ramach kursów realizowanych przez moją firmę oraz pracowałem z osobami indywidualnie. W tym czasie wielokrotnie spotykałem osoby, które mogłyby nazwać siebie tytułowym „BETONEM” - osoby obezwładnione lękiem, stresem i niepewnością, wynikającymi z dotychczasowych doświadczeń w obcowaniu z wodą – lub ich braku. Do największych moich sukcesów mogę zaliczyć nauczenie pływania dwóch osób niewidomych od urodzenia oraz niesłyszącego chłopca, który wyrósł ostatecznie na wybitnego pływaka, Mistrza Polski i rekordzisty Polski w pływaniu osób niesłyszących.

Nauczając te wszystkie osoby sam wiele się nauczyłem, także od nich. Dzięki nim opracowałem wiele własnych, ciekawych ćwiczeń i metod, które obecnie mogę z powodzeniem stosować na kursach pływania.

Mam nadzieję, że nabyta przeze mnie wiedza, którą chcę się z Tobą teraz podzielić, pomoże Ci, Przyjacielu podjąć wyzwanie i nauczyć się pływać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz